Prijetno je spoznavati učence v drugačni luči. Situacija v razredu je velikokrat preveč umetna in predvsem formalna, zato si prizadevamo tudi za aktivnosti v »resničnem« življenju. Zato smo v projektu Sodelujem, torej sem svojo pozornost usmerili predvsem na dejavnosti, kjer se učenci lahko razmigajo, a morajo hkrati tudi sodelovati.

Aktivacija, miganje, »športanje« so nas tudi tokrat pognale v sproščenost. Privoščili smo si kegljanje na kegljišču Zavoda za šport Slovenska Bistrica. Imeli smo celo svojega trenerja, gospoda predsednika tukajšnjega kegljaškega društva, ki se mu ob tej priložnosti zahvaljujemo.

V dobri uri smo se nametali, podrli veliko kegljev, se smejali in se čisto spontano povezovali med seboj. Učenci so se na štirih kegljaških stezah izmenjevali v parih. Skupaj so se postavljali v pare čisto spontano. Učitelja sva bila pozitivno presenečena. Prisotnega je bilo veliko smeha, športna zdrava tekmovalnost in predvsem uživanje v spretnosti kegljanja.

Po kegljanju smo se odpravili v slaščičarno. Naročali smo si sladice, nekateri tudi dve, se pogovarjali, fotografirali, računali, če bomo imeli dovolj denarja, se urili v naročanju in komunikaciji z osebjem slaščičarne. Čas je prehitro minil.

Nastja, Barbara, Jan, Matej, Nick, Jadran in Žiga, super ste bili. Marcel, tudi na tebe smo mislili – želimo ti čimprejšnje okrevanje.

Učitelja Branka Orož in Janko Stergar