VELIKA PRIDOBITEV NA OŠ MINKE NAMESTNIK SONJE – GIBALNICA

Z letošnjim šolskim letom bodo učenci deležni tudi obravnav v gibalnici, ki je bila v izdelavi med poletnimi počitnicami.

V njej so različni gibalni, senzorni, taktilni pripomočki.

Namenjena je:

  • otrokom z učnimi težavami

  • vsem otrokom s posebnimi potrebami

  • otrokom, ki se neradi dotikajo stvari – so hiper/ hiposenzibilni na dotik

  • agresivnim/sramežljivim

  • otrokom, ki so neprestano v  gibanju; hiper/ hipoaktivni

  • nenehno spreminjajo razpoloženje

  • otrokom, ki imajo težave z govorom

  • imajo okorno finomotoriko in grafomotoriko

  • težave z grobo motoriko

  • težave s koordinacijo in ravnotežjem

Aktivnosti, ki se bodo izvajale v gibalnici, bodo pozitivno vplivale na:

  • pozornost in koncentracijo

  • izvedbo gibov, ravnotežje in na koordinacijo

  • izboljšanje kontrole telesa

  • izboljšanje finomotoričnih spretnosti

  • izboljšanje grafomotoričnih spretnosti

  • boljše načrtovanje dejavnosti

  • izboljšanje kognitivnih sposobnosti

Zajemamo senzorno integracijo, ki je normalen nevrološki proces, ki nam pomaga, da telo ustrezno uporabimo v interakciji z okoljem. Telo organizira senzorne informacije in dražljaje (zvok, dotik, teža predmeta,…), katere oseba prejme iz telesa in iz okolja skozi različne senzorne sisteme:

  • taktilni (koža – tip, dotik)

  • proprioceptivni (sklepi in mišice)

  • vestibularni (položaj v prostoru in sprememba le tega – nahaja se v ušesu)

  • vizualni (vid)

  • avditivni (sluh)

  • olfaktorni (vonj)

Informacije, ki jih dobimo pri izvajanju aktivnosti, se v možganih predelajo in nam pomagajo pri vsakodnevnem življenju (odnosih, uporabi tonusa mišic, ravnotežju, pisanju, branju, organizaciji,…).

Jasmina Petovar, dipl.del.ter

1

235