7. aprila, na svetovni dan zdravja, smo na naši šoli izvedli naravoslovni dan z naslovom Naša šola – zdrava šola. Zadnje leto se vsi še toliko bolj zavedamo pomena zdravja. Vsi, učenci in odrasli, vestno skrbimo za upoštevanje  navodil in ukrepov, potrebnih za preprečevanje okužb z novim koronavirusom.

V okviru dneva dejavnosti smo razmišljali, kaj vse še lahko naredimo, da ohranimo zdravje in dobro počutje. Posebej smo izpostavili pomen zdrave prehrane in gibanja ter sproščanja.

Dan smo začeli z razgibalnimi vajami za dobro jutro – nekateri so jih opravili v razredu, drugi pa so se pogumno podali v hladno aprilsko jutro s pečatom zime in vaje opravili na šolskem dvorišču oziroma v parku.

V nadaljevanju smo spoznavali zdravo prehrano, pojme, povezane s prehrano ter se oborožili z nasveti za zdravo prehranjevanje . Spoznali smo piramido zdrave prehrane oziroma »hiško zdravja«, starejši učenci  pa tudi aplikacijo Veš, kaj ješ?, ki so si jo namestili na telefon in z njeno pomočjo ugotavljali prehransko vrednost živil.

Ko smo spoznali sestavo prehranskega krožnika, smo se lotili oblikovanja predlogov za dober in zdrav predlog kosila oziroma malice. Izmed predlogov bo komisija, ki skrbi za sestavo šolskega jedilnika, izbrala najbolj ustreznega in ga uvrstila na majski šolski jedilnik.

Dan smo zaključili s spoznavanjem tehnik sproščanja in razteznih vaj za razgibavanje po dolgotrajnem sedenju oziroma šolskem delu.

Verjameva, da bomo mnoga spoznanja današnjega naravoslovnega dne prenesli in koristno uporabili v našem domačem in šolskem vsakdanu.

Učiteljici Helena in Ksenija

(Skupno 592 obiskov, današnjih obiskov 2)