Čustveno opismenjevanje – delavnica v sklopu projekta Sodelujem, torej sem
Učenci 7. razreda so v letošnjem letu vključeni v projekt Sodelujem, torej sem. Namen projekta je izboljšati razumevanje sebe in drugih v razredu in pričeti pri skupaj zastavljenih ciljih tudi sodelovati. Do sedaj smo izvedli že nekaj aktivnosti.
29.11. 2017 sta gospa Kristina Višaticki in gospa Zdenka Černelič izvedli že drugo delavnico na temo čustvenega opismenjevanja. Učenci so se prebijali skozi labirinte svojih čustev in skušali ubesediti, kaj se z njimi dogaja, ko občutijo jezo. Lahko bi rekli, da smo se učili za življenje. Na delavnici so učenci pri delu sodelovali v paru, nato pa so o svojih ugotovitvah poročali skupini.
Čeravno so tovrstne teme lahko za marsikaterega učenca kar boleče ali pa vsaj neprijetne, so pokazali veliko poguma in občasno tudi potrpežljivosti ter se ob koncu delavnice skupaj z učitelji posladkali s pecivom, ki so ga pekli pod budnim očesom gospe Metke Šmon. Tudi na ta način si učitelji prizadevamo, da bi učence vključevali v pripravo dejavnosti. Da bi vsebine vsaj v neki meri začutili in bi postale del njih.
Pot je še dolga. Želje in potrebe nas odraslih se velikokrat ne ujemajo z željami učencev. Kar je normalno. Znanja in veščin ne moremo preprosto naliti v glave učencev, ampak je za to potreben čas in potrpežljivost nas odraslih, naše timsko delo ter pripravljenost na spremembe pri otrocih.
Se veselimo izvedbe prihodnje delavnice, ki bo v mesecu januarju. Takrat se bomo podali v svet kreativnosti in sodelovanja. S sodelovanjem celotne skupine lahko tudi vsak posameznik znotraj nje doseže več.
Ekipa projekta Sodelujem, torej sem
no images were found